Skip to content

EraZer Head: جونم براتون بگه که ما هم خواستگار داریم

2011/09/19
by

پیوند به منبع

نصفه شبی دارم تو خیابون واسه خودم راه میرم که یه پسری صدا می زنه عزیزم عزیزم وایسا خوشگلم کارت دارم.

منم میگم خب من که عزیز کسی نیستم پس با من نیست.

یارو عین نوار گیر کرده همین طوری جمله ی یاد شده رو تکرار می کنه. برمی گردم می بینم یه پسر شیتان پیتان قرتی استریت نماست که لبه ی یه ماشین پر از پسر لمیده. بعد همین لحظه می فهمم که چه خبطی مرتکب شدم چون نگاه کردن همانا و راه افتادن پسر شیتان پیتانی به دنبال من همان. طرف پشت سرم شروع به دویدن می کنه و میگه: عزیزم دارم صدات می کنم کجا میری.

می ایستم و برمی گردم و می گم «هان؟!»

طرف از سگ اخلاقیم کمی می ترسه ولی کم نمیاره و با نیش باز میگه: عزیزم پس چرا وای نمیستی؟

من: بنده عزیزم نیستم.

طرف: اسمت چیه؟

من: واسه تو آقای محترم! فرمایش؟

طرف: خوبی؟

من: فرمایش؟؟؟

طرف: هیچی می خواستم ببینم حشیش می کشی؟!

طرف دستش رو باز می کنه و یه بسته حشیش نشونم میده. اینجاست که می فهمم قیافه ی مشنگ وار و نیش تا بناگوش بازش به علت نشئه بودنه.

من: نه ممنون.

طرف دستش رو میذاره رو بازوم و میگه: مطمئنی؟ حال میده ها؟

دستش رو با چندش می گیرم و میندازم کنار و میگم: برو تنهایی حال کن. امر دیگه؟

میگه: شماره ت رو بهم میدی عزیزم؟

یه لنگه ابروم رو بالا میندازم و میگم: شماره ی من رو می خوای چیکار.

میگه: آخه ازت خوشم میاد. چقده خوشگلی تو.

دست نشئه ش رو دوباره سمت صورتم دراز می کنه که کنار می زنمش و میگم: دستت رو بکش.

طرف می خنده و با لحن کس کشی میگه: اووووه چقد بد اخلاقی تو!

یکی از دوستان طرف از داخل ماشین بیرون میاد و بهش میگه: طرف، چی کار داری می کنی؟!

طرف با نیش باز نشئه اش می گه: خوشم اومده ازش. می خوام شماره بگیرم!

دوستش میگه: بابا زشته بیا بریم

بعد رو به من می کنه و میگه: آقا شرمنده من معذرت می خوام! و دستش رو دراز می کنه که باهام دست بده. یه نگاه به دستش میندازم و یه نگاه به صورتش که یه لبخند گشاد مخصوص لاس زدن روشه. یارو یه کم وایمیسه و وقتی می بینه دست من از روی کمرم تکون نمی خوره لبخندش رو گشادتر می کنه و رفیقش (یعنی طرف) رو کول می کنه که ببره ولی باز وایمیسته که ببینه من لاس زدن باهاشون رو ادامه میدم یا نه. منم می بینم که الان فرصت مناسبی برای خروج از صحنه ست پس راهم رو کج می کنم و میرم.

یعنی هر چی عن و گه و مریض و معتاد و روانیه ما رو پسند می کنه. شدیم Shit Magnet اصلاً.

No comments yet

پاسخی بگذارید

