Skip to content

گذر

2011/09/29
by

می دونم خیلی وقته دیگه بودن نبودن اینجا به … هیچکی نیست
اما خب هنوز هم دوستش دارم
ولی از بودن هم گاهی خسته می شم
یک در میان
دو در میان
و گاهی چند در میان می کنم ولی باز هست و هست و این نیازمه و تعارف و منتی با کسی ندارم
حالا از این به بعد شاید کمتر از اینها
می خوام بیشتر به خودم برسم
تو دنیای واقعی، واقعی
می خوام دوباره برم باشگاه
شاید حتی دوباره عاشق بشم و بیام اینجا هم! براش بنویسم
می خوام برم پس گردن یه گرافیست رو بگیرم و بشونمش پای تقویم که عین پارسال نشه و تهش چیزی دستمون رو بگیره
دلم می خواد، کارایی که می تونم و دلم می خواد رو انجام بدم.

4 دیدگاه leave one →
  1. 2011/09/29 13:13

    بکن بکن .
    این خیلی خوبه

  2. سوزی permalink
    2011/09/29 14:26

    برات آرزوی موفقیت دارم رضای عزیزم.

  3. طهمورث permalink
    2011/10/02 17:35

    سلام رضا جون امیدوارم که خوب و سلامت باشی دوست عزیز
    بهترین ها رو برات ارزومندم

    • 2011/10/02 21:50

      مرسی پسر

پاسخی بگذارید

