پرش به محتوا

EraZer Head: ادامه سخنان گهربار جاناتان فرانسیسکس

2009/04/04

لینک به منبع

خب این هم تتمه جملات قصار جاناتان فرانسیسکس :

جنسیت یک فرد خیلی بیشتر از یک کلمه «گی» است. هیچ کسی دیگران را «دگرجنسگرا» صدا نمی کند، چون واقعاً در آن معنایی نیست. هویت جنـ-سی فراتر از یک برچسب و کلمه است. – گاس ون سنت، فیلمساز برجسته امریکایی، گفته شده در Sight and Sound، لندن، آگوست 1992

هر چه گی های بیشتری از پستو بیرون بیایند، بیشتر به عنوان دوست، خانواده و همکار مورد قبول قرار خواهند گرفت. هر چه بیشتر مورد قبول باشند، افراد بیشتری از پستو بیرون می آیند. این چرخه «بیرون آمدن» ریشه تغییر رفتارها و سیاست هاست. – ستون نویس بوستن گلوب، الن گودمن

دیدن خود از دریچه چشم دیگران شاید شجاعانه باشد، اما می تواند به شدت ابلهانه هم باشد. چرا باید کسی دیدگاه دنیا را درباره خودش که به او به چشم یک روان نژند ضعیف النفس که مرده اش بهتر از زنده اش است می نگرد قبول کند؟ آن ها چه حقی دارند که درباره دیگران قضاوت کنند؟ برای اینکه درباره شما قضاوت کنند باید این توانایی را داشته باشند که احساسات شما را بفهمند. و چه کسی احساسات ما را می فهمد؟ یکی از هزاران. خودت به تنهایی می دانی که این جنگ که اراده ما مجبور به مبارزه در آن بود از ابتدا چقدر ناعادلانه بوده است. – از تیرنس راتیگان، دریای ژرف آبی (1952)

نمونه ای دیگر از عکس های مکش مرگ مای سایت مزبور

نمونه ای دیگر از عکس های مکش مرگ مای سایت مزبور

دفعه بعد که یک نفر از شما پرسید «خب، بگو ببینم چطور شد که همـ-جنس گرا شدی؟» جواب بده «کاندیداهای همـ-جنس گرایی را اول از روی نبوغ و استعداد دست چین می کنند، بعد با آن ها مصاحبه حضوری می کنند، در آخر هم بین آن ها مسابقه لباس شب و لباس شنا برگزار می کنند تا کسانی که استعدادش را ندارند شناسایی کنند و از دستشان خلاص شوند.» – کارن ویلیامز

اگر بخواهید درباره دیگران قضاوت کنید، فرصتی برای دوست داشتنشان نخواهید یافت. – مادر ترزا

روزی که از مقاومت در برابر طبیعتمان دست برداریم، روزی ست که چگونه زیستن را یاد گرفته ایم. – فدریکو گارسیا لورکا، شاعر اسپانیایی، 1933

شانس تهدید شدن، مورد تمسخر قرار گرفتن، و زندگی کردن در سایه ترس همیشگی کتک خوردن در حد مرگ، تنها حق خاصی است که فرهنگ ما برای همـ-جنس گرایان مسلم می داند. – ستون نویس دنور پست، داین کارمن

آن ها که روحشان بزرگ است، همواره با مخالفت های خشن ذهن های حقیر روبرو می شوند. – آلبرت اینشتین

من کاملاً به برابری اعتقاد دارم. باور ندارم تفاوت چندانی با یک دگر-جنسـ-گرا داشته باشم. خواسته ها و نیازهای من همانند آنهاست. گرایش جنسی آن قدرها هم مسئله بغرنجی نیست. فقط یک گرایش است! – فعال حقوق همـ-جنس-گرایان، چسیتی بونو

وقتی کمی درباره اش فکر کنی، آخرش به این نتیجه می رسی که بهتر است این راز کوچک بی اهمیت را پیش خودت نگه داری. تنها داری خودت را اذیت می کنی. بیرون آمدن از پستو و اعلام به جامعه که من گی هستم بهترین کاری بود که تا به حال کرده بودم، چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای. الان احساس می کنم کاری نیست که بخواهم انجام بدهم و نتوانم. – بازیگر بریتانیایی، سر ایان مک کلن

من برای کشتن یک مرد مدال گرفتم، و برای عشق ورزیدن به یک مرد اخراج شدم. – گروهبان لئونارد متلویچ

می خواهید ازدواج دگر-جنس گراها را از چه چیزی حفظ کنید؟ آیا مقدار کلی عشق در ایالت «آیوا» محدود است؟ نکند عشق یک منبع غیرقابل تجدید است؟ اگر امی و باربارا یا مایک و استیو یکدیگر را دوست داشته باشند دلیل نمی شود که جان و مری نتوانند به هم عشق بورزند. – بخشی از سخنرانی در آیوا هاوس توسط نماینده کنگره اد فالون

فکر می کنم هر مرد دگر-جنسـ-گرایی باید لااقل یک بار در زندگی زبان یک مرد دیگر را در دهان خودش احساس کند. – مدونا

سکوت روح را از درون می پوساند. توانایی اش را برای اوج گرفتن و پرواز و کاوش می کاهد. سکوت آن چه را که از ما انسان می سازد می پژمرد. روح را چنان حقیر می کند که از آن چیزی باقی نماند. – مارلون ریگز

وقتی در کالج بودم تجربیاتی هم در دگرجنسـ-گرایی داشتم:
با یک پسر استریت خوابیدم… حسابی مست بودم. – باب اسمیت

خسته شدم از بس غر غر استریت ها را شنیدم که می گویند : «خب، هی، ما که یک روز راهپیمایی دگر-جنسـ-گراها نداریم. پس چرا شما گی پراید دارید؟»
یادم است وقتی بچه بودم از مادرم می پرسیدم : «مامان چرا ما روز کودک نداریم؟ روز مادر و روز پدر داریم اما روز کودک نه.»
مادرم هم همیشه می گفت: «هر روز روز کودک است.»
جواب من به تمام دگر-جنسـ-گرایانی که از گی پراید و راهپیمایی همـ-جنس-گراها شکایت می کنند هم همین است :
«هر روز روز شما هتروسکـ-شوال هاست! نمی توانید از مهمانی بزرگتان لذت ببرید و دست از سر کچل ما که با مقداری خرده نان در گوشه ای سرمان به کار خودمان گرم است بردارید؟» – راب نش

این هم یک عکس برای اینکه خیال نکنید همه عکس های این سایت از سوپر مدل ها بوده

این هم یک عکس برای اینکه خیال نکنید همه عکس های این سایت از سوپر مدل ها بوده

مطالب مرتبط:
::
وقتی وایکینگهای دانـــمـــارکـــــی تاریخ می نویسند

No comments yet

بیان دیدگاه