پرش به محتوا

اقلیت یکم منتشر شد

2012/10/22

پیوند به منبع

نخستین شماره از دو ماهنامه اقلیت منتشر شد

در نخستین شماره اقلیت می خوانید

اقلیت سرباز

پرونده ویژه درباره معافیت اقلیت های جنسی از خدمت وظیفه عمومی

با نوشتاری از شایان، کاوه اهورایی، متین محمدی و باران

چگونه یک دگرباش میتواند حرفهایش را به شعر بگوید؟
نوشتار آرش سعدی برای شاعری

آیا همجنس گرایان قادرند والدین خوبی باشند؟
نگاه علمی صدرا اعتمادی به مساله فرزند داشتن همجنسگرایان

جامعه شناسی جنسیت
تک نگاری از دموزی

خودت باش
پرسش و پاسخی برای جوانان گی، لزبین، بای سکسوئل و ترنس جندر

قسمت اول از جزوه ای به برگردان وارتان پاکباز

و به همراه

باشگاه نویسندگان

کلوپ ِ قلم ِ اقلیت

دانلود کنید 

4shared – 3,276 KB

دانلود کنید

mediafire – 3,276 KB

5 دیدگاه leave one →
  1. عاطفه permalink
    2012/11/07 00:30

    میشه بپرسم این مجله کجا منتشر میشه؟ ایران؟؟

  2. 2012/12/08 23:02

    مرسی از همتون

  3. شایان permalink
    2012/12/28 15:10

    عاطفه این مجله الکترونیکیه و در اینترنت برای همه دنیا به زبان فارسی منتشر میشه
    ————————

    پسر یعنی تو دو ماهه پست نذاشتی؟ شب یلدا هم که هیچ خبری نشد
    بابا بازنشته کردی خودتو
    سقط بااااام نازارم

  4. ali22 permalink
    2014/05/16 01:59

    من دنبال یه پسر خوشتیپ و خوشقیافه مث خودم هستم..آیدی یاهوtitanbabr … من 22 سالمه و میخوام طرفم زیر23 سال باشه… از نظر بدنی هم به هم بخوریم : من قدم173 . وزن60

Trackbacks

  1. مجله ی اقلیت، شماری نخست | خانه هنر

بیان دیدگاه